Desmit gadu laikā kompānija "Reader's Digest" veic "Uzticības zīmola" pētījumu.
Šis pētījums atklāj, kādiem zīmoliem Eiropas iedzīvotāji uzticas visvairāk un kāpēc.
"Uzticības zīmols" ir absolūti neatkarīgs pētījums. Iespaidot viņu var tikai "Reader's Digest" lasītāji, kuri piedalās balsošanā. Rezultātu aprēķināšana tiek veikta Lielbritānijā neatkarīgajā mārketinga aģentūrā. Kompānijas-uzvarētāji var ar pārliecību pateikt, ka to produkcija vai pakalpojumi saņēma augstu novērtējumu autoritatīvas neatkarīgas aptaujas ietvaros, un tas nozīmē, ka tiem patiešām uzticās.
2010.gadā nominācijā "Ūdens filtri " Aquaphor kompānija kļuva par absolūtu uzticības līderi. Par to nobalsoja vairāk kā 42%, kas tika aptaujāti. Šī godpilnā apbalvojuma piešķiršana vēlreiz apstiprina, ka Krievijā un NVS miljoni ļaužu uzticas Aquaphor zīmolam. Šī uzticība tika iekarota ar vienu no vadošiem Eiropā ūdensfiltru ražotāja daudzgadējo pieredzi, un ar kvalitātes līmeni, kuru apstiprina TUV un LGA Eiropas sertifikāti.
Šogad "Uzticības Zīmola" aptauja tika veikta 14 valodās 16 valstīs. Sīkāk par aptaujas rezultātiem var iepazīties mājaslapā http://www.doverie.rd.ru