Aquaphor kompānija kļuva par 2010.gada uzticības zīmolu




Desmit   gadu   laikā   kompānija   "Reader's Digest"   veic   "Uzticības zīmola"   pētījumu.
Šis   pētījums   atklāj,   kādiem   zīmoliem   Eiropas   iedzīvotāji   uzticas   visvairāk   un   kāpēc.
"Uzticības zīmols"   ir   absolūti   neatkarīgs   pētījums.   Iespaidot   viņu   var   tikai   "Reader's Digest"   lasītāji,   kuri   piedalās   balsošanā.   Rezultātu   aprēķināšana   tiek   veikta       Lielbritānijā         neatkarīgajā        mārketinga   aģentūrā.   Kompānijas-uzvarētāji   var    ar   pārliecību   pateikt,   ka   to   produkcija   vai   pakalpojumi   saņēma   augstu   novērtējumu   autoritatīvas   neatkarīgas   aptaujas   ietvaros,   un   tas   nozīmē,   ka   tiem   patiešām   uzticās. 

2010.gadā   nominācijā   "Ūdens filtri "   Aquaphor   kompānija   kļuva   par   absolūtu   uzticības   līderi.   Par   to   nobalsoja   vairāk   kā   42%, kas tika aptaujāti.   Šī   godpilnā   apbalvojuma   piešķiršana   vēlreiz   apstiprina,   ka   Krievijā   un   NVS   miljoni   ļaužu   uzticas   Aquaphor   zīmolam.   Šī   uzticība   tika   iekarota   ar   vienu   no   vadošiem   Eiropā   ūdensfiltru   ražotāja   daudzgadējo   pieredzi,   un   ar   kvalitātes   līmeni,   kuru   apstiprina   TUV   un   LGA   Eiropas   sertifikāti.
Šogad   "Uzticības Zīmola"   aptauja   tika   veikta   14   valodās   16   valstīs.   Sīkāk   par   aptaujas   rezultātiem   var   iepazīties   mājaslapā   http://www.doverie.rd.ru